Zakelijke verzekeringen

Octras heeft zich gespecialiseerd in de zakelijke verzekeringsmarkt en helpt je graag met het analyseren van- en adviseren over ondernemersrisico´s.

Onze diensten

Zowel voor privé als voor bedrijven!

Ons motto “omdat u wilt ondernemen!” Als ondernemer ben je zelf verantwoordelijk voor het afdekken van zowel zakelijke als persoonlijke risico’s. Dat betekent gelukkig niet dat je als ondernemer alle risico’s zelf moet dragen. Octras heeft zich voor ondernemers gespecialiseerd in het analyseren van risico’s en het daarop afstemmen van verzekeringen.

Zakelijke verzekeringen

Als ondernemer ben je zelf verantwoordelijk voor het afdekken van persoonlijke en zakelijke risico’s. Dat betekent echter niet dat je als ondernemer zelf alle risico’s moet dragen. Octras heeft zich gespecialiseerd in de zakelijke verzekeringsmarkt en helpt je graag met het analyseren van deze risico’s. Wij geven graag advies.

Beperk bedrijfsspecifieke risico’s

Wij inventariseren en bespreken de bedrijfsspecifieke risico’s, eventuele preventiemaatregelen en je verzekeringsmogelijkheden. Daarnaast passen wij in overleg de lopende verzekeringen aan in harmonie met de nieuwe situatie.

Een passende verzekeringsoplossing

Aan de hand van de inventarisatie geven wij een onderbouwd advies en een passende verzekeringsoplossing. Hierbij houden wij rekening met de premie, dekking en voorwaarden. Wij zijn je graag van dienst bij alle mogelijke branches. Je krijgt als klant van Octras altijd hulp van professionele adviseurs.

Bij schadeverzekeringen ontvangen verzekeringsadviseurs die op provisie basis werken tussen de vijf en 20% provisie over de kale premie. Bij bedrijfsschadeverzekeringen, waar de premies vaak al een stuk hoger liggen omdat het risico’s ook veel hoger zijn, kunnen de premies daardoor flink oplopen. Octras werkt echter al meer dan tien jaar provisie vrij, waardoor de zakelijke klant alleen de kale premie betaald. Wij halen ons inkomen uit een serviceabonnement, welke afgestemd is op de specifieke situatie van het bedrijf. De relatie met de klant bepaalt of dit serviceabonnement in stand blijft. Het is een soort stok achter de deur om daadwerkelijk de beloofde service te verlenen. Onafhankelijk, transparant, vakkundig en servicegericht.